28 maja 2019

Etapy rekrutacji

I. Składanie aplikacji

Etap ten pozwala nam na wstępne poznanie Kandydatów. Przeglądamy złożone aplikacje oraz oceniamy je pod kątem dopasowania profilu kandydata do danego stanowiska. Aktualne oferty publikujemy między innymi na naszych profilach w mediach społecznościowych.

II. Rozmowa telefoniczna

Po wstępnej weryfikacji osoba prowadząca rekrutację kontaktuje się z kandydatami w celu poznania ich oczekiwań, dostępności oraz umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną.

III. Rozmowa kwalifikacyjna

W rozmowie kwalifikacyjnej uczestniczyć mogą: konsultant działu, do którego aplikuje kandydat, konsultant innego działu lub członek zarządu. W trakcie rozmowy kandydaci mają możliwość podzielenia się swoim doświadczeniem zawodowym i wiedzą, a także zaprezentowania swoich umiejętności rozwiązując zadania rekrutacyjne przedstawione przez Konsultanta YPI.

Rozmowy z reguły trwają ok. 25-35 minut, choć zdarzają się też dłuższe spotkania ;).

Rekrutacja w YPI ma charakter ciągły, dlatego zachęcamy do zapoznania się z Programem Praktyk Studenckich w YPI oraz do składania aplikacji na adres: rekrutacja@ypi.pl. Mile widziany, oprócz CV, jest także list motywacyjny. 😉

Składając aplikację akceptujesz warunki przetwarzania danych osobowych. Możesz o nich przeczytać tutaj: RODO.