Wsparliśmy organizację warsztatów na temat reklamy cyfrowej, innowacji i rozwoju z okazji zakończenia polskiej prezydencji w Radzie UE 25 czerwca, 11:00-14:00. Zarejestruj się do 24 czerwca

Uczestnicy warsztatów mieli okazję zapoznać się z najnowszym raportem ThinkYoung: 'Reklama cyfrowa: Tworzenie właściwego ekosystemu technologii reklamowych w celu wspierania prywatności, innowacji i wzrostu w Europie”. Była to świetna okazja do nawiązania kontaktów, wymiany pomysłów i rozwoju wraz z ekspertami ds. marketingu cyfrowego, założycielami startupów i liderami organizacji pozarządowych. Przeczytaj nasz raport i odkryj więcej zasobów tutaj: https://lnkd.in/dr3YPmvF
Struktura panelu
- Uwagi wstępne ThinkYoung.
- Prezentacja kluczowych wniosków z raportu ThinkYoung.
- Dyskusja panelowa moderowana przez ThinkYoung, z udziałem przedstawicieli startupów, organizacji non-profit, organizacji charytatywnych i decydentów w Polsce
- Sesja pytań i odpowiedzi z uczestnikami w celu wspierania interaktywnego dialogu.
Kontekst
15 maja 2025 r. ThinkYoung opublikował drugą edycję serii raportów badających rolę reklamy cyfrowej dla ruchów społecznych, zatytułowaną „Digital Ads: Stworzenie odpowiedniego ekosystemu technologii reklamowych na rzecz innowacji i wzrostu przyjaznego dla prywatności w Europie” w Parlamencie Europejskim w Brukseli. Wydarzenie to zgromadziło decydentów UE, startupy, organizacje non-profit i przedsiębiorstwa społeczne, aby zbadać, w jaki sposób etyczna i ukierunkowana reklama cyfrowa wspiera świadomość, wpływ, innowacje i wzrost.
Bazując na tej dynamice, ThinkYoung zorganizował kolejne wydarzenie w Warszawie, koncentrując się na lokalnym kontekście, potrzebach i krajobrazie cyfrowym w Polsce. Będzie to drugie wydarzenie z tej serii i odbędzie się podczas polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – ważny moment, aby zapewnić, że polskie głosy i priorytety zostaną wysłuchane i podniesione na wyższy poziom w kształtowaniu cyfrowej przyszłości Europy.
Kontekst Reklama cyfrowa stała się potężnym i opłacalnym narzędziem dla szerokiego grona podmiotów – od małych firm i startupów po organizacje charytatywne i organizacje społeczeństwa obywatelskiego. Jak podkreślono zarówno w raporcie Draghiego, jak i nowej publikacji ThinkYoung, inwestycje w narzędzia cyfrowe mają kluczowe znaczenie dla konkurencyjności, innowacyjności i postępu społecznego w Europie.
Wydarzenie w Warszawie ma na celu zbadanie, w jaki sposób reklama cyfrowa jest wykorzystywana przez polskie podmioty, zbadanie ich doświadczeń i wyzwań oraz uwzględnienie spostrzeżeń praktyków na temat tego, w jaki sposób wykorzystują reklamy cyfrowe w praktyce – równoważąc wzrost, innowacje i prywatność.
Cele
- Zbadanie, w jaki sposób reklamy cyfrowe są wykorzystywane przez polskie startupy, organizacje non-profit i przedsiębiorstwa społeczne w celu przyspieszenia wzrostu, dotarcia do właściwych odbiorców i napędzania zmian.
- Podkreślenie, w jaki sposób reklama cyfrowa kształtuje doświadczenia online młodych ludzi w Polsce i całej Europie
- Przeanalizowanie, w jaki sposób platformy cyfrowe i reklamy mogą lepiej odzwierciedlać wartości, aspiracje i oczekiwania młodszych pokoleń.
Format
- Osobiste warsztaty / spotkanie przy okrągłym stole w Warszawie w celu podzielenia się wyzwaniami i najlepszymi praktykami.
- Keynote/prezentacja studium przypadku z nowego raportu ThinkYoung.
- Wystąpienia panelistów reprezentujących społeczeństwo obywatelskie, przemysł i rząd w Polsce
- Interaktywne pytania i odpowiedzi w celu omówienia, poznania najlepszych praktyk i podkreślenia kierunków rozwoju polityki cyfrowej i innowacji w Polsce i całej UE.
Kluczowe tematy dyskusji
- Reklama cyfrowa dla dobra społecznego: Prawdziwe historie sukcesu z Polski na temat wykorzystywania reklam cyfrowych do innowacji, wzrostu i ruchów uświadamiających.
- Równoważenie innowacji i regulacji: Jak prywatność i personalizacja mogą iść w parze
- Wspieranie rozwoju MŚP: Zgodność z regulacjami cyfrowymi UE i wyzwania dla polskich i europejskich przedsiębiorstw.
- Oczekiwania młodzieży a rzeczywistość online: Czego młodzi ludzie chcą i potrzebują od przestrzeni cyfrowej
- Bezpieczeństwo i odpowiedzialność w dobie reklamy internetowej: Badanie sposobu, w jaki młodzi użytkownicy doświadczają środowisk cyfrowych, ze zwróceniem uwagi na etyczne reklamy, wykorzystanie danych i praktyki ochronne
- Online dla pracy i nauki: W jaki sposób ekosystemy cyfrowe mogą wspierać rozwój młodzieży, możliwości uczenia się i gotowość na przyszłość
- Refleksje ze Szczytu Cyfrowego (Gdańsk, czerwiec 2025 r.): Co wynikło ze Szczytu, a czym należy się jeszcze zająć?
Link do rejestracji: : https://lnkd.in/d4nrhjPn
Źródło: ThinkYoung