28 maja 2019

Etapy rekrutacji

I. Formularz aplikacyjny + CV

Etap ten pozwala nam na wstępne poznanie Twojej osoby. Pytamy o sprawy dla nas ważne oraz zbieramy podstawowe informacje na Twój temat. Aktualne oferty oraz pozostałe informacje dotyczące rekrutacji publikujemy na naszym funpage na Facebook

II. Rozmowa telefoniczna

Po otrzymaniu CV i formularza zgłoszeniowego przez kandydata, osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie rekrutacji kontaktuje się z danym kandydatem w celu potwierdzenia aplikacji oraz umawienia się na rozmowę kwalifikacyjną.

III. Rozmowa kwalifikacyjna

Obecne będą na niej trzy/dwie osoby: Ty, konsultant działu do którego chciałbyś dołączyć oraz przedstawiciel zarządu. W czasie rozmowy poruszane będą zagadnienia związane z poprzednimi etapami procesu rekrutacyjnego oraz Twoim dotychczasowym doświadczeniem. Dodatkowo na rozmowie kandydat zostanie poproszony o rozwiązanie krótkiego case study dotyczącego pracy w YPI. Rozmowy z reguły trwają ok. 25-35 minut.

Potrzebujemy właśnie Ciebie.
Nie trać czasu, aplikuj!

Wypełnij formularz aplikacyjny a następnie wyślij swoje CV na adres rekrutacja@ypi.pl

Składając aplikację akceptujesz warunki przetwarzania danych osobowych. Możesz o nich przeczytać tutaj: RODO