Na czym polega Analiza Cenowa?
Zbieramy informacje o konkurencji i zestawiamy je w przejrzysty sposób. Istnieje możliwość dostosowania analizy do potrzeb klienta i przedstawienie tylko wybranych przez niego informacji.
Pozyskane przez nas dane są bardzo przydatne w porównaniu firmy na tle konkurencji. Istnieje możliwość zamówienia
rozszerzonego raportu, który będzie zawierał dodatkowe opracowania i analizy.
Informacje o produkcie
Czas realizacji: 2-3 tygodnie
Elastyczność: można zmniejszyć lub zwiększyć liczbę badanych konkurentów lub
elementy poddane analizie (do raportu cenowego dołączyć analizę marketingową itp.)
Struktura
- Metodyka
- Dane
- Tabele i zestawienia
- Analiza (raport rozszerzony)
- Rekomendacje
Jakie korzyści wynikają z przeprowadzonej analizy?
- Dostosowanie własnych cen do konkurencji
- Określenie wrażliwości konsumentów na wzrost cen
- Porównanie konkurencyjności produktu na rynku