Jak napisać dobre case study?

Case study w marketingu to krótka biznesowa opowieść. Można powiedzieć, że to pewien opis korzystnej współpracy między firmą a klientem. Jest to potężne narzędzie budowania wiarygodności i pozwala udowodnić, że Twój przekaz marketingowy opiera się na rzetelnych doświadczeniach, a składane przez Ciebie klientowi obietnice mają pokrycie w rzeczywistości. Przeczytaj jakich zasad warto przestrzegać podczas pisania swojego case study.

[…]

Jak zarobić dzięki wirtualnej rzeczywistości?

Współczesny świat z każdej strony bombarduje nas nowymi informacjami, treściami i nowinkami technologicznymi. Coraz częściej trudno nam nadążyć za szybko dokonującym się w wielu branżach postępem. Coś, co wielu dziedzinom nauk z ubiegłego stulecia zajmowało dziesięciolecia, współczesnym branżom zajmuje kilka lat. Taki właśnie postęp dzieje się w dziedzinie wirtualnej rzeczywistości. Chociaż kilka lat temu mało kto o nim słyszał, dziś VR (ang. Virtual Reality) wykorzystywany jest z powodzeniem przez wiele branż.


[…]

Jak stworzyć własny materiał video? Prezentujemy 9 pomysłów na stworzenie własnego filmu!

Zdajesz sobie sprawę, jak wielką siłę w działaniach promocyjnych i reklamowych odgrywa przekaz video ale nie wiesz, jakiego typu materiały są najskuteczniejsze? W tym artykule podpowiadamy, jakiego typu filmy mogą być tworzone i w jaki sposób każdy z nich może wpłynąć na Twój biznes.

 

[…]