7 marca 2016

Strategia Social Media

Strategia social media to integralna część strategii marketingowej firmy. Aktywność  w mediach społecznościowych nie może zostać ograniczona wyłącznie do sporadycznych wpisów na fanpage’u. Aby w realny sposób wpłynąć na rozpoznawalność marki, nawiązać kontakt z Klientami oraz zwiększyć sprzedaż Państwa produktów, bądź usług, należy wykorzystywać indywidualnie dopasowane narzędzia.

Szczegółowe określenie celów działań Państwa Firmy, grupy docelowej, harmonogramu oraz budżetu pozwoli uniknąć błędnych inwestycji marketingowych.

Jakie mogą być cele obecności Państwa Firmy w social media?

  • realny wzrost sprzedaży produktów/usług,
  • zwiększenie rozpoznawalności marki,
  • pozyskiwanie kontaktów biznesowych,
  • pozyskanie klientów oraz poprawa ich obsługi.

Kroki, dzięki którym kampania social media przyniesie realne korzyści dla Państwa Firmy:

  1. Ustalenie celu
  2. Wybór grupy docelowej
  3. Analiza konkurencji
  4. Kanały komunikacji
  5. Content
  6. Plan komunikacji
  7. Harmonogram i budżet
  8. Weryfikacja efektów

Przygotujemy dla Państwa dedykowaną strategię social media, która umożliwi planowanie działań oraz skuteczne wykorzystywanie dostępnych rozwiązań, narzędzi i kanałów marketingowych.