3 marca 2016

Etapy rekrutacji

I. Formularz aplikacyjny + CV

Etap ten pozwala nam na wstępne poznanie Twojej osoby. Pytamy o sprawy dla nas ważne oraz zbieramy podstawowe informacje na Twój temat. Wzór formularza aplikacyjnego oraz szczegółowy opis aktualnie prowadzonej rekrutacji znajduje się na stronie Aktualne oferty

II. Rozmowa telefoniczna

Po otrzymaniu CV i formularza zgłoszeniowego przez kandydata, osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie rekrutacji umawia się z danym kandydatem na rozmowę telefoniczną na której zadawane są podstawowe pytania dotyczące kandydata na dane stanowisko.

III. Rozmowa kwalifikacyjna

Obecne będą na niej trzy/dwie osoby: Ty, konsultant działu do którego chciałbyś dołączyć oraz przedstawiciel zarządu. W czasie rozmowy poruszane będą zagadnienia związane z poprzednimi etapami procesu rekrutacyjnego oraz Twoim dotychczasowym doświadczeniem. Dodatkowo na rozmowie kandydat zostanie poproszony o rozwiązanie krótkiego case study dotyczące pracy w YPI. Rozmowy z reguły trwają ok. 25-35 minut.

 

Potrzebujemy właśnie Ciebie.
Nie trać czasu, aplikuj!