3 marca 2016

Badania rynku i konkurencji

Wykonywane przez nas analizy rynkowe pozwalają na minimalizację ryzyka podjęcia nietrafnych decyzji strategicznych,wyprzedzanie działań konkurentów oraz poznanie potrzeb i oczekiwań potencjalnych Klientów.

Badania rynku i konkurencji skierowane są do przedsiębiorstw, chcących skutecznie wejść na nowy rynek zarówno krajowy jak i zagraniczny, bądź zainteresowanych rozszerzeniem swojej oferty produktowej.

  1. Badania rynku
    • Dostarczymy pełny obraz otoczenia konkurencyjnego
    • Badania rynku i konkurencji skierowane są do przedsiębiorstw chcących skutecznie wejść na nowy rynek (zarówno krajowy jak i zagraniczny) bądź zainteresowanych rozszerzeniem swojej oferty produktowej. Analiza rynku pomaga ocenić sytuację, bariery czy intensywność walki konkurencyjnej.
    • Zapoznaj się z metodyką badawczą

  2. Badania konkurencji
    • Zdobędziemy informacje o kształtowaniu się mechanizmów rynkowych
    • Badanie konkurencji jest jednym z podstawowych badań marketingowych. Skierowane jest do przedsiębiorstw planujących wejście na nowy rynek, rozwój swojej działalności lub opracowujących strategię na najbliższe lata. Badanie to dostarcza informacje o przedsiębiorstwach konkurencyjnych oraz trendach, pomaga dostrzec nisze rynkowe, a także zaplanować kierunek rozwoju.
    • Zapoznaj się z metodyką badawczą

  3. Analiza lokalizacyjna
    • Doradzimy, która lokalizacja inwestycyjna jest najbardziej optymalna dla Państwa firmy
    • Odpowiednia lokalizacja przedsiębiorstwa nierzadko jest istotnym elementem znacząco wpływającym na sukces firmy. Efektem analizy lokalizacyjnej jest wskazanie najlepszych miejsc (pod względem logistycznym, popytowym czy kosztowym) do rozpoczęcia lub przeniesienia działalności.
    • Zapoznaj się z metodyką badawczą

  4. Analiza strategiczna
    • Opracujemy najkorzystniejszą strategię rozwoju Państwa przedsiębiorstwa
    • Analiza strategiczna pozwala określić optymalny kierunek rozwoju przedsiębiorstwa biorąc pod uwagę otoczenie i konkurencję oraz jego cechy własne. Opracowana strategia jest niezwykle cennym elementem przy zakładaniu nowej firmy bądź rozwoju już istniejącego przedsiębiorstwa.
    • Zapoznaj się z metodyką badawczą