Badania jakości obsługi klientów (tajemniczy klient)
Proponowane etapy realizacji projektu:
Wspólne przygotowanie scenariusza badania
Kładziemy nacisk na zdefiniowanie problemu badawczego, obszarów decyzyjnych oraz wspólne postawienie hipotez. Pozwala to przygotowanie użytecznego raportu, który stanie się wartościowym narzędziem wspierającym decyzje Zarządu.
Przeprowadzenie badania w wybranych placówkach
Jest to etap gromadzenia danych do analizy. Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymywane wyniki były rzetelne, pełne oraz użyteczne. Zebrane dane są następnie poddawane analizie.
Opracowanie raportu i rekomendacji
Analiza danych pierwotnych jest najcenniejszym źródłem informacji. Raport zawierać będzie przydatne rekomendacje, które nie pozostawiają Klienta z suchą analizą stanu obecnego, ale spełniają cenną funkcję doradczą.
Przekazanie wyników
Wyniki przekazywane są w formie elektronicznej i materialnej dzięki temu są łatwo dostępne do ich przyszłego obrotu. Ponadto oferujemy prezentację wyników badania połączoną z panelem dyskusyjnym oraz doradztwem w zakresie wyników badania.
Metody stosowane podczas badania
Mystery Shopping.
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.