8 marca 2016

Badania jakości obsługi klientów (tajemniczy klient)

Proponowane etapy realizacji projektu:

  1. Wspólne przygotowanie scenariusza badania
    • Kładziemy nacisk na zdefiniowanie problemu badawczego, obszarów decyzyjnych oraz wspólne postawienie hipotez. Pozwala to przygotowanie użytecznego raportu, który stanie się wartościowym narzędziem wspierającym decyzje Zarządu.
  2. Przeprowadzenie badania w wybranych placówkach
    • Jest to etap gromadzenia danych do analizy. Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymywane wyniki były rzetelne, pełne oraz użyteczne. Zebrane dane są następnie poddawane analizie.
  3. Opracowanie raportu i rekomendacji
    • Analiza danych pierwotnych jest najcenniejszym źródłem informacji. Raport zawierać będzie przydatne rekomendacje, które nie pozostawiają Klienta z suchą analizą stanu obecnego, ale spełniają cenną funkcję doradczą.
  4. Przekazanie wyników
    • Wyniki przekazywane są w formie elektronicznej i materialnej dzięki temu są łatwo dostępne do ich przyszłego obrotu. Ponadto oferujemy prezentację wyników badania połączoną z panelem dyskusyjnym oraz doradztwem w zakresie wyników badania.

Metody stosowane podczas badania

  • Mystery Shopping.