29 grudnia 2017

Analiza cenowa konkurencji

Na czym polega Analiza Cenowa?

Zbieramy informacje o konkurencji i zestawiamy je w przejrzysty sposób. Istnieje możliwość dostosowania analizy do potrzeb klienta i przedstawienie tylko wybranych przez niego informacji.

Pozyskane przez nas dane są bardzo przydatne w porównaniu firmy na tle konkurencji. Istnieje możliwość zamówienia
rozszerzonego raportu, który będzie zawierał dodatkowe opracowania i analizy.

 

Informacje o produkcie

Czas realizacji: 2-3 tygodnie
Elastyczność: można zmniejszyć lub zwiększyć liczbę badanych konkurentów lub
elementy poddane analizie (do raportu cenowego dołączyć analizę marketingową itp.)

 

Struktura

  • Metodyka
  • Dane
  • Tabele i zestawienia
  • Analiza (raport rozszerzony)
  • Rekomendacje

 

Jakie korzyści wynikają z przeprowadzonej analizy?

  • Dostosowanie własnych cen do konkurencji
  • Określenie wrażliwości konsumentów na wzrost cen
  • Porównanie konkurencyjności produktu na rynku