Czas pracowników czy pieniądze? Jak wykorzystać zasoby firmy w social media?

Zgodnie z obietnicą, dzisiaj rady dla korzystających z marketingu w Social Media (SM). Jak odpowiednio wykorzystać w tych działaniach zasoby ludzkie i finansowe?grafika-wykorzystanie-zasobow-firmy

Designed by Kstudio / Freepik

              1) Przeprowadź analizę działań konkurencji w SM i dokładnie określ swoją grupę docelową

Możesz zlecić to zadanie firmie doradczej, która przeanalizuje działania konkurencji oraz pomoże ci stworzyć obraz przedstawiciela grupy docelowej, do której kierujesz swoje działania. Dzięki temu łatwiej będzie dopasować treści przekazywane twoim odbiorcom.

             2) Przekaż prowadzenie firmowego profilu osobom o odpowiednich kompetencjach

Ciągła aktywność jest bardzo ważna dla zdobycia i utrzymania odbiorców. Zatrudnianie kogoś np. tylko na trzy miesiące nie będzie korzystne dla jednoczesnego zachowania regularności i dobrej jakościowo treści.

             3) Zainwestuj w oprogramowanie do zarządzania profilem w SM

Jeśli ciągle brakuje ci czasu, rozważ skorzystanie z oprogramowania, które pomoże ci w zarządzaniu publikowanymi wpisami oraz śledzeniu zachowań użytkowników.

A w kolejnym artykule o…

przygotowywaniu  Strategii korzystania z płatnych usług w SM

Arek Szczepanowicz, Wiceprezes YPI

Jedno przemyślenie nt. „Czas pracowników czy pieniądze? Jak wykorzystać zasoby firmy w social media?

  • Według mnie w większości firm jednak outsorusing będzie się opłacał. zamiast doładowywać pracownika nowymi zadaniami, zlecamy zewnętrznie i negocjujemy cenę do bólu 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *