Płatne usługi Facebooka dominują w marketingu Social Media – raport Clutch z 01.08.2016 r.

 Płatne usługi w Social Media bardziej pomagają w rozwoju biznesu. Tak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Clutch, opublikowanych 1 sierpnia. Raport Clutch opiera się na danych pochodzących  z ankiet przeprowadzonych wśród 304 osób zajmujących się marketingiem w mediach społecznościowych.

grafika-platne-uslugi-w-social-media

Designed by Asierromero / Freepik

Wyniki opracowano na podstawie informacji uzyskanych w firmach zatrudniających powyżej 100 pracowników.

59% ankietowanych, którzy korzystają z płatnych usług w Social Media zgadza się ze stwierdzeniem, że korzystanie z nich daje lepsze efekty niż prowadzenie wyłącznie bezpłatnych działań.

Wśród płatnych usług w kanałach Social Media używanych przez marketingowców najbardziej preferowanym portalem społecznościowym jest Facebook.

 

populatnosc-platnych-uslug-w-social-media-wykres

Źródło: https://clutch.co/social-media/resources/social-media-marketing-survey-2016#B2B-B2C Habits

 

W następnym artykule odpowiemy na pytanie Jak wykorzystać zasoby firmy w Social Media?

Informacje o nowych wpisach znajdziesz także na naszym profilu na Facebooku

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *