7 narzędzi do content marketingu

Marketing treści staje się coraz bardziej popularny. Umieszczanie na firmowej stronie lub blogu interesujących tematów przyciąga uwagę klientów i zwiększa szanse na sprzedaż produktów. Dobrze zaplanowana strategia content marketingu z założenia powinna dostarczać unikalne, świeże i bogate treści.

Social-Networking-Sites

Podczas całego procesu zakupowego klient gromadzi różne opinie, doświadczenia i emocje, których wynikiem jest zakup lub rezygnacja z niego. Narzędzia, które poniżej przedstawiamy ułatwiają analizę podejmowanych przez niego kroków podczas procesu decyzyjnego oraz pomagają dopasować tworzoną treść do jego potrzeb i zainteresowań.

  1. BuzzSumo

Można go zastosować do odszukania  liderów opinii lub najpopularniejszych treści marketingowych w danej branży.

  1. CoSchedule

Wspomaga zarządzanie treścią umieszczaną na stronie internetowej lub blogu przy użyciu kalendarza. Program jest dostosowany do WordPress’a.

  1. CrazyEgg

Służy do śledzenia ruchu (kliknięć)osób odwiedzających stronę. Daje możliwość sprawdzenia, które elementy na stronie są najdłużej obserwowane, by na tej podstawie można było odpowiednio dopasować zawartą w nich treść.

  1. ConvertPlug

Używany jest do tworzenia efektywnej bazy adresów mailowych. Stosowanie go pozwala zwiększyć znacząco liczbę subskrypcji.

  1. MailChimp

Program do obsługi Newslettera. Przy liczbie adresów nie przekraczającej 2000 MailChimp jest darmowy.

  1. Buffer

Pomaga w utrzymaniu aktywności kont firmowych w mediach społecznościowych. Kompatybilny z przeglądarkami Google Chrome, Firefox, Safari, oprogramowaniami Android oraz Ios, a także z Newsreader’ami np. Flipboard.

  1. Google Analytics

Umożliwia analizę aktywności na stronie internetowej poprzez np. generowanie raportów dotyczących ruchu na stronie internetowej. Możliwość integracji z kontem AdWords.

To tylko przykładowe narzędzia, które ułatwiają dostęp do grupy docelowej. Znajdziesz ich więcej pod tym adresem. Z ich pomocą łatwiej będziesz mógł budować świadomość marki wśród potencjalnych klientów i oddziaływać na proces podejmowania przez nich decyzji.

Źródło: http://www.jeffbullas.com/2016/05/28/7-content-marketing-tools-need-successful/

Arek Szczepanowicz, Wiceprezes YPI

2 przemyślenia nt. „7 narzędzi do content marketingu

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *