3 e-booki o marketingu które warto znać

picjumbo.com_IMG_3335

Pierwszy kwartał nowego roku już dawno za nami. Dziś sprawdzamy, czy przewidywania ekspertów na 2016 były trafne oraz co czeka nas w kolejnych miesiącach. Prezentujemy 3 e-booki opublikowane przez portal Direct Marketing News zawierające prognozy specjalistów branży marketingowej na obecny rok.

Pozycja 1
E-book zawiera przewidywania ekspertów dotyczące zachowań zakupowych branży B2B oraz B2C, a także rady dla marketingowców, jak radzić sobie z tymi zmianami.

1 pozycja

Źródło: http://media.dmnews.com/documents/194/2016_predictions_ebook_1-custo_48395.pdf

 

Pozycja 2
Przegląd najważniejszych umiejętności, które każdy marketingowiec powinien opanować, żeby skutecznie działać w swojej branży. Obowiązkowa lektura przyszłego profesjonalisty.

2 pozycja

Źródło: http://media.dmnews.com/documents/197/marketing_skills_2016_ebook_49092.pdf

 

Pozycja 3
Co należy zmienić, aby zdobyć i zachować klientów w 2016 roku?
Znajomość treści poniższego e-booka to pierwszy krok do sukcesu.

3 pozycja

Źródło: http://media.dmnews.com/documents/198/2016_predictions_ebook_3_49376.pdf

 

Na podsumowanie artykuł z Polski, napisany przez Pawła Tkaczyka – czyli kilka trendów w marketingu powiązanych między innymi z automatyzacją akcji zakupowych oraz personalizacją treści.

 

Arek Szczepanowicz, Konsultant YPI

Jedno przemyślenie nt. „3 e-booki o marketingu które warto znać

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *